Advertisement

יאיר נתניהו ילד : אין לנו קו רקיע אמר יאיר נתניהו אני אשיג לך קו רקיע ×¢× ×” לו אביו Xnet - ליברמן על ההתקפות של יאיר נתניהו:

יאיר נתניהו ילד : אין לנו קו רקיע אמר יאיר נתני×"ו אני אשי×' לך קו רקיע ×¢× ×" לו א×'יו Xnet - ליברמן על ההתקפות של יאיר נתניהו:. השרים ידונו במינוי שר משפטים2 היועמש: ראש הממשלה קיים הערכת מצב על רקע המשך הלחימה בעזה והאירועים בגזרה הצפו. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. היא צריכה להיות המבוגר האחראי ולא לרדת לרמה הזו. יאיר נתניהו, כך נראה, הולך בעקבות אביו.

מירי חזרה ללקק, אולי ככה היא תקבל ג'וב מביבי. הילד הזה הוא בעייתי והוא עושה לו נזקים. אמץ ילד ליום הולדת לתרומה. יאיר אסולין יועץ נדלן בכיר. אפי יהושע ספד לאחיו יגאל היד שנרצח בלינץ' האכזרי של ערבים בלוד:

עכשיו ×–×
עכשיו ×–×" רשמי יאיר נתני×"ו מצטרף לתקשורת סרו×'ים from www.srugim.co.il
אויבינו מסביב בטוח יפיקו לקחים מהמכות שחמאס סופג. קיבלנו הוראה לצלם את יאיר נתניהו. יאיר אסולין יועץ נדלן בכיר. זה בן אדם שבגיל 5 עשה בלגן בחדר. נתניהו חזר בו מההצעה שהעביר לבנט בתמורה לפירוק ממשלת השינוי. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתדרוך, כי ישראל מנסה להרתיע את חמאס כדי להביא לסיום הלחימה, אבל לא פוסלת אפשרויות אחרות. אני לא מתעסק עם בני משפחה, אישה וילדים. אני לא סולח לאלה שפגעו בך • צהל תקף שלוש דירות מבצעיות של מפקדים בחמאס • שני עובדים זרים נהרגו באשכול:

טענו לאכיפה בררנית, טענו לרדיפה אישית את נתניהו, טענו לתקדימיות, טענו שאי העמדה לדין של התאגידים הוא מוזר וחשוד, טענו שמעמדו של אילן ישועה כעד תביעה רגיל מוזר מאוד, ועוד ועוד.

טענו לאכיפה בררנית, טענו לרדיפה אישית את נתניהו, טענו לתקדימיות, טענו שאי העמדה לדין של התאגידים הוא מוזר וחשוד, טענו שמעמדו של אילן ישועה כעד תביעה רגיל מוזר מאוד, ועוד ועוד. בתגובה לדברים שכתב נגדו בנו של רהמ, אמר יור ישראל ביתנו בריאיון לכאן רשת ב: כך נזהה ונתמודד עם התופעה. כשהוא הלך לפוסיקט אני הגנתי עליו פה. היא צריכה להיות המבוגר האחראי ולא לרדת לרמה הזו. אויבינו מסביב בטוח יפיקו לקחים מהמכות שחמאס סופג. קיבלנו הוראה לצלם את יאיר נתניהו. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. נתניהו וגנץ לא מסוגלים לקבל את ההחלטה הנכונה על עזה. אין להוציא את נתניהו לנבצרות2. יאיר נתניהו ילד חצוף, התקשרתי לביבי וביקשתי שיוריד את הציוץ. אני פה אמרתי חבר'ה זה ילד, עזבו אותו, תנו לו ליהנות מהחיים. ליברמן תקף גם את ראש הממשלה על התנהלותו במשבר הקורונה ובנושא החלת הריבונות.

המבצע שניפץ את החומות בין נתניהו לגנץ. אני לא מתעסק עם בני משפחה, אישה וילדים ובטח שלא עם ילד מגודל, בטלן, שלוקה בנפשו וסובל מפרנויות וסכיזופרניה. אבל יאיר, אם אתה נכנס למשחק של הגדולים ואתה מלכלך על האישה הזאת שהיא אמא לילדים ועל אמנון אברמוביץ' שהוא גיבור ישראל. בעניין יאיר נתניהו נחצו קווים אדומים. אמץ ילד ליום הולדת לתרומה.

יאיר נתני×
יאיר נתני×"ו ×"וא לא יל×" משועמם שמצייץ מ×"שירותים אלא חלק אינט×'רלי מ×"קמפיין של א×'יו ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
כשהוא הלך לפוסיקט אני הגנתי עליו, אני אמרתי: המבצע שניפץ את החומות בין נתניהו לגנץ. השרים ידונו במינוי שר משפטים2 היועמש: לדברי השרה רגב, בעניין של יאיר נתניהו נחצו כאן קווים אדומים. 15:41 18.5.21 יאיר כלפה בחדרי חרדים. אני לא מוטרד רק מזה שנתניהו מנסה להשפיל את. אויבינו מסביב בטוח יפיקו לקחים מהמכות שחמאס סופג. יאיר נתניהו, כך נראה, הולך בעקבות אביו.

ביבי הוא אינטליגנט, הילד הזה הוא בעייתי, הוא עושה לו נזקים.

This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. 7 נוספים נפצעו קשה וקל • חייל נפצע קל מרסיס פצמר במעבר ארז במהלך כניסת. ראש הממשלה קיים הערכת מצב על רקע המשך הלחימה בעזה והאירועים בגזרה הצפו. בִּנְיָמִין (בּׅיבּׅי) נְתַנְיָהוּ (להאזנה (מידע • עזרה); אני לא סולח לאלה שפגעו בך • צהל תקף שלוש דירות מבצעיות של מפקדים בחמאס • שני עובדים זרים נהרגו באשכול: בתגובה לדברים שכתב נגדו בנו של רהמ, אמר יור ישראל ביתנו בריאיון לכאן רשת ב: אויבינו מסביב בטוח יפיקו לקחים מהמכות שחמאס סופג. הוא משפיל את הרמטכל וראש השבכ | האזינו. באה החקירה הנגדית של ישועה והוכיחה שצדקנו פי טריליון יותר ממשה שחשבנו. סרוגים | כחלק מהסכסוך המתוקשר בין יאיר נתניהו לאופירה אסייג, פרסם בנו של ראש הממשלה את מספר הטלפון של אשת התקשורת. המבצע שניפץ את החומות בין נתניהו לגנץ. לא מתעסק עם ילד מגודל, בטלן, שלוקה בנפשו. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתדרוך, כי ישראל מנסה להרתיע את חמאס כדי להביא לסיום הלחימה, אבל לא פוסלת אפשרויות אחרות.

מירי חזרה ללקק, אולי ככה היא תקבל ג'וב מביבי. ליברמן תקף גם את ראש הממשלה על התנהלותו במשבר הקורונה ובנושא החלת הריבונות. נתניהו, החרדים ובן גביר משה גורלי. אבל יאיר, אם אתה נכנס למשחק של הגדולים ואתה מלכלך על האישה הזאת שהיא אמא לילדים ועל אמנון אברמוביץ' שהוא גיבור ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתדרוך, כי ישראל מנסה להרתיע את חמאס כדי להביא לסיום הלחימה, אבל לא פוסלת אפשרויות אחרות.

×'ן כספית ×
×'ן כספית ×"תלמי×" נתני×"ו ×"ולך ×'×"רכו של אר×"ואן ×'×"שמ×"ת ×"תקשורת ו×"×"מוקרטי×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
7 נוספים נפצעו קשה וקל • חייל נפצע קל מרסיס פצמר במעבר ארז במהלך כניסת. ראש הממשלה קיים הערכת מצב על רקע המשך הלחימה בעזה והאירועים בגזרה הצפו. טענו לאכיפה בררנית, טענו לרדיפה אישית את נתניהו, טענו לתקדימיות, טענו שאי העמדה לדין של התאגידים הוא מוזר וחשוד, טענו שמעמדו של אילן ישועה כעד תביעה רגיל מוזר מאוד, ועוד ועוד. אני לא סולח לאלה שפגעו בך • צהל תקף שלוש דירות מבצעיות של מפקדים בחמאס • שני עובדים זרים נהרגו באשכול: בִּנְיָמִין (בּׅיבּׅי) נְתַנְיָהוּ (להאזנה (מידע • עזרה); בעניין יאיר נתניהו נחצו קווים אדומים. יאיר נתניהו, כך נראה, הולך בעקבות אביו. אויבינו מסביב בטוח יפיקו לקחים מהמכות שחמאס סופג.

יאיר נתניהו, כך נראה, הולך בעקבות אביו.

אני לא מוטרד רק מזה שנתניהו מנסה להשפיל את. ליברמן על ההתקפות של יאיר נתניהו: אמץ ילד ליום הולדת לתרומה. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. הגם שאין לפוסטים הללו — ובראשם פוסט התגובה הראשון, שנחתם ברוב טקס והדר (ז'בוטינסקאי) באימוג'ים של צואה ואצבע משולשת — ערך פובליציסטי רב, כדאי בכל זאת לעיין בהם, ולו כדי ללמוד משהו על הימין בימינו. אני לא מתעסק עם בני משפחה, אישה וילדים ובטח שלא עם ילד מגודל, בטלן, שלוקה בנפשו וסובל מפרנויות וסכיזופרניה. נתניהו חזר בו מההצעה שהעביר לבנט בתמורה לפירוק ממשלת השינוי. יאיר אסולין יועץ נדלן בכיר. 10:58 18.5.21 יאיר כלפה בחדרי חרדים. יאיר נתניהו ילד חצוף, התקשרתי לביבי וביקשתי שיוריד את הציוץ. הוא משפיל את הרמטכל וראש השבכ | האזינו. אני לא מתעסק עם בני משפחה, אישה וילדים. באה החקירה הנגדית של ישועה והוכיחה שצדקנו פי טריליון יותר ממשה שחשבנו.

7 נוספים נפצעו קשה וקל • חייל נפצע קל מרסיס פצמר במעבר ארז במהלך כניסת יאיר נתניהו. אמץ ילד ליום הולדת לתרומה.

Posting Komentar

0 Komentar